Fan asså!

Så jävla trött på alla skriverier från mina tjej kompisar på facebook! Fan ni alla är vackra, hur jävla svårt är det för er att förstå det? Bara för att man får 6 likes på en bild istället för 600 betyder inte det att man är ful?!?!??! Ni har väl en jävla spegel hemma? Kolla er i den!! Så jävla snygga allihopa! Sluta vara så jävla bekräftelse kåta och likes kåta!
Och sedan det här med idealet som finns i världen om våra kvinnliga kroppar? Det är inte bara synd om oss kvinnor för det manliga idealet är fan lika illa, ALLA killar ska vara stora, långa, ha magrutor, andra stora muskler osv. SJÄLVKLART tänker killar på hur deras kroppar ser ut också, det är inte bara vi kvinnor/tjejer som har komplex.

Varför kan vi inte vara stolta över våra kroppar och visa upp dem istället för att gömma oss? Jag är inte tjock, jag är inte smal. Jag är enligt mig själv NORMAL och sen vad andra tycker skiter jag fullständigt i.


Varför väljer man detta
När dett är så sjukt mycket snyggare!?




Såhär ser jag ut


A woman without curves, is like jeans without pockets, you don't know where to put your hands!

Postat av: johanna t

åååh så sant! gilla stort! fin blogg btw söt :)

2012-03-01 @ 14:04:11
URL: http://johannabananaa.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag har inga kurvor (a)..

2012-03-01 @ 14:05:04
URL: http://jjuliau.blogg.se/
Postat av: mee

2012-03-01 @ 15:17:47
Postat av: anonym

Du är de snyggaste av alla dom <3 <3

2012-03-01 @ 15:19:07
Postat av: Emelie

Ssaannt <3

2012-03-01 @ 19:05:33
Postat av: mamma

Alltså.... ni 2.... ni e babbel babbel babbel ...å sen helt plötsligt så e ni sååå smarta .... mer hjärna,mindre babbel....tackar.. älskar er båda ...

2012-03-02 @ 00:16:38
Postat av: MammaPiri

Håller med MAMMA...mindre babbel babbel och med hjärna!!! Ni kan om ni vill :D

2012-03-04 @ 21:02:21
Postat av: Fredrik

Jag runkade till bilden på dig nyss

2012-03-13 @ 01:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu