Att sova naken!

Att sova naken kan vara en av de skönaste sakerna som finns! Man känner sig så himla FRI! Sover jämt naken (utom när det sover flera stycken i samma rum eller när man sover över hos en pojke) Jag menar stackars hans mamma och pappa om dom kommer in på morgonen så ligger man där med rumpan i vädret! Då skulle dom ju tro/få reda på att man har gjort annat än sovit. Visst att man kan sova naken om dom inte är hemma. Men ja tror att ni förstår vad Jag menar?
Iallafall Jag sover oftast naken för det blir perfekt värme under täcket! Eller Jag sover med trosor iallafall när Jag sover med andra, vilket Jag gjort nu i typ 4-5 månader då Jag oftast sover med Angelica och Erika .
Kom hem till Angelica för em stund sen och nu ligger vi i sängen.
Men vad tycker NI? Att sova MED eller UTAN kläder?? Kommentera gärna :)
//Er nakenfis Johanie <3

Postat av: Anonym

naken

2012-09-17 @ 20:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu