Dagens finger!

Dagens långfinger går till såkallade "vänner'' som endast ringer/hör av sig och frågar om man vet fest! Dom börjar med att skriva typ : hej hur mår du? saknar dig . Med andra ord smörar. Sedan kommer frågan: vet du fest! och då känner jag såhär: Fråga på direkten istället för att låtsas att ni saknar mig för det blir så Jävla "genomskinligt" när ni smsar på en fredag eller lördag och frågar hur Jag mår m.m!
Om Jag vill veta fest skriver Jag typ : "vad händer ikväll eller vet du fest?"
Så snälla "vänner" fråga direkt istället för att smöra:)
Någon som känner igen sig btw?
Puss!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu