Förlåt

Vill bara säga förlåt till alla mina kära vänner för att jag dissat er alla i helgen. Kände verkligen inte för att festa med någon utav er, förlåt. Men lovar att gottgöra er alla! 

Helgen har varit sjuk och jag med haha! I fredags var jag på fest i Odenplan som var helt galen! Sköna och snygga människor, fick några ragg haha men kände inte direkt för att ta hem eller följa med någon hem så det blev bara lite hångel. ;)
 
I lördags tänkte jag gå all in, frågade på facebook om någon/några sköna kompisar ville hänga med mig men ångrade mig direkt när alla började höra av sig så drog ut ensam igen, och tänkte ändå köra all in även fast jag var sjuk. Grymt bra drag, men skönt folk och träffade nog världens skönaste kille som var typ precis som mig fast mer kvinnlig hahaha! Hade så jävla kul tills mitt ex kom. Kvällen förstördes helt p.g.a massa bråk.. Åkte taxi hem och somnade som en stock vid 2 tiden. 
 
Nu är det depp söndag och jag orkar inte med folk så jag ska nog ligga hemma i min säng resten av dagen och kolla på Vampire Diaries! Juste jag är sjuk igen, började bli frisk men nej nu är jag sjuk. Puss på er

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu