Hejdå El Caudillo!

Okej jag ljög, det här är sista gången mina hästar stör denna blogg!
 
El Caudillo eller Calle som han kallas har varit mitt och min tvillingsysters sommarprojekt. Vi har ridit till honom och utbildat honom så gott vi kunnat denna tid han varit "vår". Dealen med hans ägare var att vi skulle lära honom mer och sälja honom så skulle vi dela 50/50 på dem pengar vi skulle få för honom. 
 
Han är den goaste häst jag någonsin mött, han har verkligen ett hjärta av guld och förtjänar nu en "egen" familj att fortsätta utvecklas med! Jag kommer verkligen sakna honom <3

Detta är ett tidsinställt blogginlägg så nu har han antagligen redan blivit hämtad av sin nya familj! Jag önskar er all lycka i framtiden med denna lille pojke!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu