Hissa och dissa

 
Pengar - Nu när vi sålt ena våran häst har jag cashat in ;) Det hissar vi!
 
Mina vänner - Jag älskar alla mina vänner, ni är världens bästa och ni ställer alltid upp för mig även fast jag är pain in the ass. Tack så mycket för att ni står ut med mig och stöttar mig, jag älskar er! <3
 
Hammarby - Hammarby får en fet hiss! Just nu ligger vi fyra i tabellen så jag håller tummarna för att vi i alla fall får kvala iår! HIssar hela Bajen familjen, finner inga ord för allt så ni får nöja er med det här lilla jag skrivit. Ni som är bajare förstår precis vad jag menar! Vi ger aldrig någonsin upp.
 
 
 
Att vara sjuk - Fy fan för att vara sjuk! Diss diss diss 
 
Pojkvänner - Nu dissar jag er killar som har flickvän som ni "älskar" men ändå skriver till andra tjejer och uppmanar dom att skicka lättklädda bilder och skriver att ni vill träffas och knulla osv. NEJ fy fan vad ni blir dissade!
 
Rökning - Usch! Nu dissar jag rökning, och allt som har med det att göra. Jag håller på att sluta röka och hoppas verkligen jag lyckas! Håll tummarna för mig! 
 
Folk som använder ordet orre - Haha kom igen?! Orre är en fågel? Och vad fan menar ni när ni springer runt och kallar folk orrar? Seriöst, ni låter som riktiga idioter. Dissar även er som använder ordet hora, det finns inte alls många horor i vår ålder, just sayin'. Och ni som går runt och kallar folk för hora för att den legat med en kille, eller för att den sög av någon, eller för att den har uringad tröja eller korta shorts. Jag är ganska säker på att man inte är hora då. Puss på er :)
 Det här en en orre
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu