Planer för idag

Att vara hemma och va sjuk är nog det tråkigaste som finns för det finns verkligen ingenting att göra! Så jag har städat mina rum haha, och tro mig det gör jag aldrig om jag inte måste! Möblerade även om i mitt vardagsrum + flyttade sängen i sovrummet, kan visa bilder sen om jag kommer ihåg :)

Har även fått en operationstid nu, på måndag händer det äntligen! Skriver mer om det och varför sen.

Ikväll ska jag till stallet, Magi ska ridas och Calle ska ridas, vaccineras och lasttränas. På lördag morgon halv nio hämtas Calle och han kommer inte längre vara "min" :( Kommer sakna honom så mycket! Bjuder er kära läsare på lite hästbilder men lovar att det inte kommer hända igen :*


Min ena häst Magi och min andra El Caudillo (Calle)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu