Sex

Skulle färga håret så sprang runt i huset och letade efter en handduk jag redan färgat håret med, alla tjejer förstår vad jag menar hoppas jag. I alla fall så sprang jag in i min tvillingsysters rum och frågade om hon hade någon handduk och nej det hade hon inte, men trodde inte henne för jag antog att hon sa nej bara för att Niklas var där så jag klampar in och inser vad dom gör... Dom har sex. Så jag sa "Jaha okej" sen gick jag ut ur hennes rum.
 
Jag vill också ha någon att ligga med :) 
 

 
 

Postat av: dg

du dissar ju bara alla, låter de inte ens få en chans på dig, du svarar aldrig på ett hej, du släpper VERKLIGEN inte in nya människor i ditt liv, så ja.. då blir det lite svårt va, det minsta du kan göra är att vara vänlig - en drabbad

2012-09-17 @ 19:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu