Svar på kommentar

Postat av: dg

du dissar ju bara alla, låter de inte ens få en chans på dig, du svarar aldrig på ett hej, du släpper VERKLIGEN inte in nya människor i ditt liv, så ja.. då blir det lite svårt va, det minsta du kan göra är att vara vänlig - en drabbad

 

Svar: Vad tråkigt att du känner så. Jag har jätte svårt för att släppa in nya människor för jag litar inte på folk och jag hatar att vara känslosam, Jag svarar ofta på "hej", kanske inte om du smsar eller skriver på facebook för jag HATAR att smsa och chatta. Så att jag inte svarar behöver inte bero på dig. Så gör ett nytt försök så ska jag vara vänligare :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu